Klubbmästare 2012 korad

Dagen innan Lucia kom för att sjunga för oss, hade vi årets sista månadsmöte. Vi tävlade med tema “kollektion” vilket innebar att varje tävlingsdeltagare skulle ha med tre bilder som på något sätt bildade en kollektion. Antagligen lite svårare än vanligt då antalet tävlingsdeltagare var lite färre jämfört med tidigare tävlingar i år.

Det blev glöggdrickande, smaskande på lussekatter och knaprande på pepparkakor. Mölnlycke Fotoklubb hade bedömt vår oktober-tävling med tema skogen. Stefan hade gjort ett bildspel och vävt in deras kommentarer på de placerade bilderna 1-10. För övrigt mycket bra kommentarer med mycket engagemang!

Sture visade ett par bilder och Anders Hammarström hade en lite längre bildvisning med varierande motiv, där de flesta var tagna under innevarande år.

Tema “skogen” vanns av: Mario Celegin – GRATTIS

Tema “kollektion” vanns av: Peter Slättberg – GRATTIS

TOTAL-segrare 2012 blev *trumvirvel*: Pierre Gildert – GRATTIS

Tack för ett bra foto-år och snart på återseende.

Årets sista månadsmöte

Foto: Mikael Relbe

Hej alla vinterglada… och ni andra också.

Glöm inte att vi har årets sista månadsmöte i morgon. Det bjuds på glögg och lussefika så klart, allt enligt plan för att man skall hinna tröttna på det några dagar innan julafton. Vi kommer att tävla en sista gång och då komma fram till årets Klubbmästare. Väl mött och utskicket med all info hittar du här >>>Utskick

/Rebecka