Månadsmöte 15 maj

Hoppas du är sugen på ett nytt månadsmöte i fotoklubben, även om vädret gör att man ogärna är inomhus. Vi ses som vanligt 18:30, denna gång inne i den vanliga lokalen. Nästa månad är det dags för möte ute i det fria. Läs månadens utskick här: Utskick maj 2013

UPPDATERING:

Då var vi hemma igen efter mötet denna månad. I huvudsak så tävlade vi i temat “Inne”, ganska svårt tema! Men 16 deltagande bilder och en ganska överlägsen segrare. Se bilderna snart under denna länk.
Nisse visade bilder efter en tillställning i Anten där man visade militära fordon och tidsenligt klädda från ca 1940. Han visade före- och efterbilder för att visa hur man faktiskt kunde förändra bilderna för att även få dessa tidsenliga till 40-talet. Kvällen avslutades med några spontanvisningar från Mikael E (utflykt höst 2012 och vår 2013), Peter S (Island), Jonas O (gamla båtar och bilar) och Sture F (våren 2013).

Skickar med en vårbild från klubbens utflykt till Tjolöholm. Hör av dig om du vill ha med lite bilder på vår hemsida!

Foto: Rebecka Tegnander