Fotomaraton – Prisutdelning den 13 november

Efter en lång kväll med många bra bilder har nu juryn enats om en segrare i årets Fotomaraton.
Prisutdelning, diplom för temasegrare och pokal till totalsegraren, blir det på nästa möte med Mölndals Fotoklubb som är onsdagen den 13 november klockan 18.30 i klubblokalen.

Segraren får också evig ära genom en inteckning i vandringspokalen som alltid står framme i klubblokalen.

Har du inte besökt oss tidigare så skicka ett mail till info@molndalsfotoklubb.se så skickar vi vägbeskrivning.

Vi i tävlingsledningen, till lika juryn, hoppas att så många som möjligt kommer till novembermötet.

Karin, Nisse och Stefan

Foto Stefan Litzén

Månadsmöte 16 oktober kl 18.30

Roger kommer att stå för huvudnumret under detta möte. Han har varit på kurs och ska berätta en del av det han har lärt sig för oss andra. Skärgårdsbilder och Lightroom kommer vi säkert att få höra mer om.
Vi ska även tävla! Den här gången är temat “Rinnande vatten” och bilderna kommer vi att skicka till Skara fotoklubb för bedömning. Spontanbilder hoppas vi också på!

All information finns i månadens utskick.
/Mikael

Foto Roger Jönsson

Vernissage lördag 5e oktober

Nu drar vår nästa utställning igång! Med titeln “Staden, landet och människorna” håller vi vernissage på Scandinavian Photo nu på lördag mellan 10-14. Utställningen hänger sedan kvar till 3e december. Utställarna är alla medlemmar i klubben, alla med sina inriktningar och erfarenheter.

Se utställningssidan för mer information.

Mikael_Ekström_MFK_utställning
Foto: Mikael Ekström