Rockiga foton och uppdaterad styrelse

130727_d-a-dholmens_rock_0002

Igår avverkades årsmötet och det numera traditionella inslaget med extern bildvisare blev återigen mycket lyckat. Det har hittills varit stor spridning på dessa fotografers inriktning. Igår fick vi träffa Pontus Fagerstedt som fotograferar många olika motiv, men brinner mest för konsertfoto och gärna åt rock/metal-hållet.

Årsmötet löpte av utan någon större dramatik. Även i år finns en digital årsberättelse, håll utskick, för den kommer snart ut här på hemsidan! Det blev några nyheter i styrelsen då Mario har bytt från suppleant till ordinarie ledamot och Peter Slättberg är nu suppleant. Välkommen tillbaka Peter 🙂 För övriga förtroendeposter är det oförändrat.

Årets planering finns i utskicket (se förra inlägget) men MFK-kalendern till höger är uppdaterade med de närmast kommande aktiviteterna.

Årsmöte med inbjuden bildvisare

Gruppbild 2013 - Foto: Rebecka Tegnander
Gruppbild 2013 – Foto: Rebecka Tegnander

På onsdag den 19 februari är det åter dags för årsmöte i klubben.

Efter de formella delarna fortsätter vi vår tradition att bjuda in fotograf som får visa sina bilder. Den här gången är det Pontus Fagerstedt som kommer att visa bilder. Han fotograferar bl.a. konsert, bröllop och modeller. Se hans hemsida på  www.fotofagerstedt.com.

Se utskick för all info.