Referat från Ramsvik

I helgen gjorde klubben en övernattningstur till Ramsvikslandet. På lördagen var det hårt fotograferande tills det blev helt mörkt. Sedan serverades det utsökt middag på vandrarhemmet lagad av reseledaren Roger, tack!

På söndagen blev det uppstigning i gryningen för fortsatt fotograferande, men denna gången var inte vädrets makter med oss utan det blev mest en övning i hur man hanterar kamerautrustning i regn. Några bilder blev det i alla fall innan vi blöta men glada åkte tillbaka mot Göteborg.

Mikael_Ekström-9457
Foto – Mikael Ekström
Mikael_Ekström-9611
Foto – Mikael Ekström

Höstutflykt till Jonsered

Foto Stefan Litzén

Hösten är här och det är dags för den traditionella höstutflykten. I år blir det en tur till Jonsered, en repris från 2003.

Tag med kamera, bra kläder och fika för en trevlig dag.

Samling vid klubblokalen för gemensam resa. Avresa klockan 9.00 söndag den 5 oktober.

För de som åker direkt så träffas vi vid parkeringen vid Jonsered station (borde bli ca 9.30).

När? Söndag 5 oktober klockan 9.00

Var? Klubblokalen för samåkning