Inbjudan till Jubileumsfest

Foto: Stefan Litzen

Världens bästa fotoklubb fyller 40, Mölndals Fotoklubb 1975 – 2015
Det firar vi med en Jubileumsfest lördagen den 21 mars klockan 18:00 i Fiskhallen i Mölndals Centrum.

Du är tillsammans med din partner eller en kamrat mycket välkommen att fira detta. Anmäl dig <<<här>>> senast 12/3.

• När: 21 mars klockan 18.00 – 22.00
  • Var: Fiskhallen i Mölndals Centrum (Bredvid Erikssons Foto)
  • Kostnad: 350 kr/person för 2-rätters middag inklusive vin/öl till maten
  • Övrig dricka: Det kommer även att finnas ett barbord där man kan skriver upp vad man tar.
  • Betalning: i efterskott till Mölndals Fotoklubbs plusgiro, mail med belopp och betalningsinformation kommer efter festen.

Välkommen!

Kallelse till årsmöte (med en massa gott-gott)

Foto: Roine Lundström

Nu har kallelsen till årsmötet gått ut men om du inte har den i din mail-inbox så kan du läsa den här.

Vi har ett trevligt möte att se fram emot med både Bildspels-årsberättelse och extern bildvisare vid namn Roine Lundström. Kika gärna in på hans hemsida för lite förhandstitt, http://www.roinefoto.se.

Hoppas vi ses på onsdag!