Höstutflykt söndag 23 oktober

På söndag är det dags för den årliga höstutflykten. Den här gången går resan till Ljungskile som ligger efter E6an ca 7 mil norrut.

Första stoppet blir i Lyckorna som är en gammal badort.
De efterföljande stoppen beror lite på väder och lust men några idéer är:

• Aröds kvarn
  • Ulvön
  • Stora och Lilla Skarsjön

Karta med de olika platserna.

Det är samling vid klubblokalen (Konstkollektivet) strax före 9 för avresa klockan 9.00.
Om du önskar att ansluta efter vägen norrut genom stan så skicka ett mail till info@molndalsfotoklubb.se så ska vi se vad vi kan göra. Det går också bra att skriva på klubbens Facebook grupp för medlemmar.

Vi räknar med att hålla på fram till ca 15 och vara tillbaka i Mölndal vid 16-tiden.

Ta med fika/lunch.

Månadsmöte onsdag 19 oktober kl. 18:30

Dags att komma in från höstrusket och träffas på MFK:s månadsmöte!

Tematävling på temat “Spår” … men vi får vänta på resultatet, bilderna skickas till Varbergs FK för bedömning. Ta med dig upp till 2 bilder eller skicka in dom i god tid till info@molndalsfotoklubb.se. Döp bilderna till ditt namn1 och 2.

Mario visar bilder från en resa till Hawaii.

Ta gärna med bilder för spontanvisning, det brukar bli tid till det på slutet (max 10-talet bilder eller kortare bildspel). Kanske kan bli några från höstresan 1-2 oktober eller Göteborg Marathon 8 oktober.

Kom gärna med på höstutflykten söndagen 23 oktober. Vi åker till Ljungskile. Vi bestämmer på mötet var och när vi samlas för gemensam avfärd.

Läs hela utskicket <<<här>>>