Månadsmöte december

På onsdag 8/12 är det dags för månadsmöte igen. Det blir traditionsenligt glöggfika och tematävling, denna gång är temat “färgklick“. Efter att ha avslöjat resultaten från oktobertävlingen (som skickades till Växjö Fotoklubb för bedömning) kommer också årets klubbmästare att koras! Den som har några andra bilder att visa är som vanligt hjärtligt välkommen att ta med dem, spontanbildvisningar uppskattas alltid!

Har du några bra bilder från årets klubbverksamhet? Vår eminente sekreterare, hr Dahl, tar gärna emot bilder till årsberättelsen som kommer att presenteras på årsmötet i februari 2011. När vi ändå är inne på årsmötet så tar valberedningen gärna emot förslag på nästa års styrelse, kontakta någon av herrarna Gildert eller Relbe om du har förslag eller önskemål. Kanske du själv vill ta ett förtroendeuppdrag?

För mer information, se kallelsen. Kontakta styrelsen om du ännu inte fått den i en epostlåda nära dig. Här finns också mer information om nästa års tematävlingar, både teman och en regeländring. Fr.o.m. nästa år kommer vi endast att tävla med digitala projektionsbilder, detta då en absolut majoritet av påsiktsbilderna de senaste åren har varit utskrivna digitalbilder.