Årets fotograf

Årets sista deltävlning, med tema “Spiral”, genomfördes på decembermötet. När poängen var sammanräknade så blev Pierre Gildert utnämnd till årets fotograf för andra året i rad.
Grattis Pierre!

Förutom tematävling bjöds det på glögg och lussekatter. Resultatet från oktober månads tematävling “Rinnande vatten” presenterades. Stort tack till Skara Fotoklubb som bedömde bilderna för oss. Sture Fors tog hem segern i båda de sista deltävlingarna och avancerade i och med det upp till andra plats bakom segrande Pierre för helåret.
Se alla resultat och placerade bilder här>>>.

Efter glögg och tävling så visade Anders Hammarström bilder han tagit under senaste året. Han tog med oss till platser som Lofoten, Sardinen, Hallandskusten och en del Göteborg. Mötet avslutades med att Sture Fors visade lite bilder.

Nästa år börjar klubbverksamheten igen 15 januari.
2014 års teman är:

• makro
  • maskiner
  • tre
  • regnväder
  • i luften

I vilken ordning som temana kommer är inte bestämt ännu.

Återigen, stort grattis till Pierre.

Lite avslutande reklam

Pierre Gildert