Fotomaraton på söndag!

Missa inte klubbens första fotomaraton på söndag. Starten är klockan 12:00 på Götaplatsen.
8 motiv skall fångas på 4 timmar. Observera att detta är en aktivitet främst riktad mot klubbens medlemmar men varje betalande medlem får ta med upp till två gäster till tävlingen.

Anmäl er gärna per mail innan söndag, men det går även bra att dyka upp till starten.

Inbjudan

2 reaktioner på ”Fotomaraton på söndag!”

1. Detta blev ju hur lyckat som helst! Tack för ett bra ordnat evenemang som blev väldigt roligt. Det var länge sedan jag såg så mycket fina ställen i Göteborg på en och samma dag. Tack!

2. Jag tyckte också att det var en trevlig eftermiddag (även om jag inte deltog) som resulterade i att jag fortfarande är propp-mätt efter ett antal stopp på fika-ställen.