Månadsmöte 24 augusti kl. 18:30

Välkommen till höstens första möte.

Vi träffas i “K-hallen” som ni når en från ingången på framsidan av Konstkollektivets lokaler på Baazgatan 7 i Mölndal.

Sommarbilder
Under kvällen kommer vi att titta på våra sommarbilder så ta gärna med 5 – 10 bilder som berättar om er sommar.

Rydals Museum
Vi kommer att välja ut de bilder som ska representera klubben på Västra Sveriges Fotoklubbars utställning SPÅR på Rydals museum senare i höst. Välj ut 4 bilder på temat SPÅR, det får gärna vara olika tolkningar av temat.
Som vanligt får man gärna ta med sig spontana bilder som vi kan titta på om vi får tid kvar.

Planket 2022
Den tredje september kommer klubben att vara med på Planket och vi behöver ha medlemmar på plats.

Göteborg Marathon
Den 8 oktober kommer vi att hjälpa till med fotograferingen vid Göteborg Marathon

Hela utskicket hittar du här