Välkommen på månadsmöte onsdag 20 mars klockan 18.30

Vi träffas i “Repan” som nås genom ingången nere på baksidan av Konstkollektivets lokaler på Baazgatan 7 i Mölndal.

På agenda står:

Årets första tematävling
Månadens tema är “Handarbete“. Ta med upp till 2 bilder i jpg-format till mötet. Filnamnet ska bestå av erat namn och ett löpnummer. Har man inte möjlighet att komma på mötet går det även att mejla bilderna till info@molndalsfotoklubb.se senast dagen innan mötet. Tänk bara på att om man tävlar på plats får man ett deltagarpoäng utöver eventuella poäng för placering.

Bildvisning Island
Peter visar vinterbilder från Island där han var på en fotoresa för några veckor sedan.

Som vanligt är det uppskattat om ni tar med bilder att visa om vi får tid över. Upp till ca 10 bilder är lagom. Vill ni visa fler bilder så är det bra att meddela styrelsen i förväg så kan vi planera in det i schemat.

Övrig information:

Medlemsavgift 2024!

Nu är det dags att betala medlemsavgiften. Årets medlemsavgift är 325 kr och betalas till Plusgiro 82 95 39-6. Betala så fort som möjligt så gör ni kassören glad!
Tillhör två eller flera av klubbens medlemmar samma hushåll erlägger blott en av dem full avgift och var och en av de övriga halv avgift. Medlemmar som under året fyller högst 20 år, erlägger halv avgift.

Lokalflytt
Konstkollektivet som vi hyr lokalen av håller på att flytta tillbaka till Grevedämmet. Någon gång under april ska allt vara flyttat, så detta kan vara sista mötet på Baazgatan. Vi behöva alltså byta lokal. Antagligen fortsätter vi hyra av Konstkollektivet och flyttar med till Grevedämmet, men det beror såklart på villkoren.

Tematävling

• Mars: Handarbete